divendres, 27 de maig del 2011

CANTÀNIA 2011 "BECEROLES"


Aquesta tarda "Víkings" , "Maies" i "Egipcis" hem participat per primera vegada en la història de la nostra escola en una Cantània a l’Auditori de Barcelona.
Els alumnes de 5è de la nostra escola i molts nens i nenes de vàries escoles més hem cantat les cançons de la cantata "Beceroles", juntament amb una orquestra, els solistes, la narradora i un director excepcional!
Hem treballat molt per preparar aquest concert i l’esforç ha valgut la pena! Volem agrair la feina que ha fet la Marta Rodoreda al llarg d'aquests mesos i la paciència que ha tingut amb tots nosaltres. MOLTES GRÀCIES MARTA RO. !!!!!

Podeu veure les fotos de l'assaig general d'aquesta tarda. Si teniu algun vídeo o fotografies que hagin fet les famílies ens les podeu fer arribar i les penjarem a la pàgina web de l'escola.

Ens agradaria que compartíssiu amb tots nosaltres les vostres opinions i els sentiments que us ha provocat aquesta experiència.

12 comentaris:

  1. Bona nit Víkings, Maies i Egipcis, us FELICITO A TOTS I TOTES!!!
    Heu fet molt bona feina i el concert ha anat molt bé!
    Enhorabona artistes!!!!!

    ResponElimina
  2. Felicitats Vikings , Maies i Egipcis !!!! m'hauria encantat ser-hi . Us felicito per la feina feta. Una abraçada . Fins ben aviat.
    MARTA RU

    ResponElimina
  3. MOltes felicitats a tots/es!!! Ha sigut un concert molt emocionant, on s'ha notat la bona feina relitzada, i junt amb els efectes i la combinació amb la resta de nens, l'orquestra i solistes, un resultat genial!
    Enhorabona cantaires!
    Carolina

    ResponElimina
  4. Hola sóc el Christian, el dimecres que vam anar a la cantània m'ho vaig passar molt bé, a mi em va sorpendre molt els 800 nens/es cantant al mateix tems les mateixes cançons.
    Bueno jo només hos volia dir que ho vareu fer molt be tots i totes.
    MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Quina enveja!!

    Jo vaig anar-hi quan els de 6è d'ara van fer la Cantata "Arió i el dofí" i tinc un record extraordinari d'aquelles gairebé 1000 persones cantant alhora. Encara m'emociono en pensar-ho.

    Segur que ho vau fer fantàstic i, per les fotos, penso que us ho vau passar pipa!! Felicitats!!

    David.

    ResponElimina
  6. la cantania va molar molt!!!!!!!!!!!!!
    i gracies per la pasiensia que a tingut la Marta Ro amb nosaltres
    Marta no se com tu has fet!!!


    Paula.Q

    ResponElimina
  7. Em vaagradar molt i també als meus pares.
    Va ser molt impressionant.
    Felicitats a tots i a totes!

    ResponElimina
  8. Em va agradar molt i també als meus pares.
    Va ser molt impressionant.
    Felicitats a tots i a totes!

    ResponElimina
  9. Hola a tots!
    M'ho vaig passar molt bé a la cantània.Em va impressionar veure tanta gent.
    La "ola" va quedar molt xula.
    Espero que a tots us haguès agradat.
    Molts petons;
    Paula Merino

    ResponElimina
  10. La veritat és que va ser una experiència fantàstica, que recordarem tooota la vida!!!!
    Ho vau fer molt bé!!

    Binxaps esprec gunyipeges!!!

    Marta de música

    ResponElimina
  11. Maite exmestra estrelles de mar16 de juny del 2011, a les 23:14

    Víkings, Egipcis i Maies! Jo tampoc no vaig poder ser-hi però en vaig tenir prou amb la demostració d'art escènic que ens vau fer amb el projecte del segon trimestre!
    Molts petonets a tots, ara que ja s'acaba 5è disfruteu d'estiu!!!

    :)

    Maite

    ResponElimina
  12. Que maco. Aqust any hi anirem nosaltres.

    ResponElimina