diumenge, 8 de maig del 2011

Emociona't

El dijous 5 de maig vam anar d'excursió a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera (Montseny).

A partir d'activitats d'aventura vam treballar les emocions, l'autoestima i el treball d'equip. Van fer tres activitats molt divertides:
- Un laberint de fils que marcaven un circuit que haviem de fer amb els ulls tapats, confiant en el nostre guia.
- Circuit amb tirolines i obstacles on hem pogut superar les nostres pors.
- Construcció de cabanes amb troncs, una feina d'equip que ens ha costat una mica.
Ens ho vam passar molt bé!!!

Redactors de notícies de 5è.



2 comentaris:

  1. Nomes hi han de 5èA!!!!!!


    Nena de 5èC

    ResponElimina
  2. Hola ja se que és una mica tard però quan vem anar a Santa Maria de palau Tordera m'ho vaig pasar molt bé.
    A mi lo que més em va agradar va ser la pista AMERICANA,però en general em va agradar tot.
    A mi despres de menjar vaig anar a veure els caballs i despres vaig anar a com un petit riu o estanc i alguns nens van veure aigua.

    GRACIES

    ResponElimina